Startsida > Företag

Trött på den vanliga personalaktiviteten och söker något nytt?

Då är prova-på golf den perfekta och garanterat roliga aktiviteten för ditt företag och dina anställda.

Golfen är ett optimalt verktyg för att svetsa samman gänget. En bra start på ett arrangemang är att slå bollar på vår drivingrange för att få in känslan, olika former av puttningtävligar i lag eller singel, stationsgolf där man får slå lite olika typer av slag mot uppsatta mål brukar uppskattas allt med hjälp av klubben tränare.

På banan kan olika former av lagspel förekomma. Att spela scramble innebär att alla får slå oavsett kunskap och ändå bidra till laget. Garanterat många skratt. Runda av med segeröl och en bit mat på Golfrestaurangen.

Ni har tillgång till konferensrumet. Ni får låna klubbor och allt ni behöver för att kunna träna/spela golf.

Vi skräddarsyr ett bra upplägg som passar just er.

Mer info kontakta Christoffer Palfi på 0730-465262 eller pro@varnamogk.se

Se nedan förslag på hur upplägget kan se ut!

Förslag 1

1,5 tim träning med instruktör, Slå på rangen, chippa och putta.

Pris: (2000:-)

Förslag 2

1 tim träning med instruktör, Slå på rangen, chippa och putta

Spel på en full längds golfbana med instruktör . (Spelform scramble välj 3, 5, 6 eller 9hål)

Pris:( 3500:-)

Förslag 3

Gå en nybörjarkurs tillsammans med era anställda

Har ni lite mer tid över går det kombinera eran företagsaktivitet med en intensiv grönt kort kurs

Pris/ Upplägg kontakta Christoffer

Vill du bil sponsor?

På Värnamo Golfklubb är våra sponsorer en mycket viktig del för klubbens och banans utveckling.
Klubbens gemensamma målsättning är att man som sponsor ska få något "tillbaka".
Tveka inte att kontakta oss om du vill synas.

Guldmedlem från 35000 kr
Silvermedlem från 15000 kr