Startsida > Gäst > Ställplats

Klubbhus

Öppettider omklädningsrum: 06.00 – 22.00. Som övernattande gäst har man tillgång till våra omklädningsrum där duschar & toaletter finns att tillgå.

Badplats med sandstrand

finns bakom 5:ans green, (från klubbhus, gå nerför allén, sväng höger bakom 1:ans green fortsätt vägen fram så ligger badplatsen på vänster sida)

Boka ställplats för husbil eller husvagn

Bokningsinformation

Välkommen att övernatta hos oss i din husbil eller husvagn!

Vi erbjuder totalt 15 ställplatser för husbil & husvagn, samtliga platser med tillgång till el. 3 av platserna är belägna alldeles intill vårt klubbhus & våra övriga 12 platser ligger ca 100 meter från klubbhuset, där bland annat restaurangen & våra omklädningsrum är belägna. Som övernattande gäst har man tillgång till våra omklädningsrum där duschar & toaletter finns att tillgå.
Öppettider omklädningsrum: 06.00 – 22.00.
Våra ställplatser bokar man enklast direkt via bokningskalendern lite längre ner här på sidan, bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Incheckning sker från kl. 15.00
Utcheckning sker senast kl. 14.00
I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen. Om du ska spela golf på avresedagen ber vi dig att flytta din husbil/husvagn till vår vanliga parkering innan du slår ut.

Pris:
Ställplats 1-3
300 kr per natt för golfande gäster som erlägger Greenfee avgift.
400 kr per natt för icke golfare eller gäster med husbil/ husvagn som inte spelar någon golf på Värnamo Golfklubb i samband med sin vistelse.

Ställplats 4-15
250 kr per natt för golfande gäster som erlägger Greenfee avgift.
350 kr per natt för icke golfare eller gäster med husbil/ husvagn som inte spelar någon golf på Värnamo Golfklubb i samband med sin vistelse.

Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst, om du inte ska spela golf i samband med ditt besök hos oss kryssar du i rutan ”Jag ska inte spela golf” när du gör din bokning.
Betalning sker med betalkort i samband med att bokningen görs.
Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen. Du får även ett bekräftelsemail & kvitto på betalningen skickat till din e-postadress direkt efter att din bokning är korrekt genomförd.

Övriga villkor:
- Notera att vi inte erbjuder tömning av latrin.
- Vi förbehåller oss rätten att flytta ekipage vid behov.
- Husvagnar parkeras med dragstången utåt för att underlätta vid utrymning.

Har ni några övriga frågor? Tveka inte att höra av dig till oss.
Telefon: +46(0)370-239 91
E-post: info@varnamogk.se